Danas ne volim

Danas ne volim.
Ne volim
kilometre između nas
ni hladnoću
ni tuđe oči
ili sitne usne
ili pune,
nebitno mi je.
Danas ne volim.
ne volim vetar
koji mi
štipa obraze,
ni jaknu koju voliš
da nosiš.
Srećne završetke,
toplotu u ljudima.
tuđe zagrljaje,
druge ljude,
danas ne volim ni kafu.
I cigarete mi smetaju.
I ne radujem se rođendanu.
Rano zaspim
I rano se budim.
Ne volim reči,
ne volim mladež na nosu.
Izluđuje me
Svaki otkucaj kazaljki na satu
I svaka potrošena reč.
Danas ne volim ni jesen
I ovaj oktobar
Me ubija.
I nosim duks,
jer ne volim džemper.
I te slike,
bljeskovi noći
Sa tobom
koji me obuzimaju,
I tvoj osmeh,
I tvoje oči,
I tvoje ruke,
I tvoj glas,
Tvoje reči.
Danas ne volim.
A najviše od svega,
ne volim tu rečenicu
Koju sam
Malopre čula.
" Vreme je da odustaneš. "

Коментари

Популарни постови