Momentum

Najveći lažovi su pesnici.
To se, naravno, nikada ne priznaje, pogotovo ako si pesnik.
Ipak, otkriću ti tajnu.
Pesnici su povređene kukavice. Hiperbola je način izražavanja. Neće to svi priznati, ali tako je. Držimo se za one koji su nas povredili, samo zato što ne umemo da pišemo o trenutnim srećama. Pesnici su mazohisti i ja ih volim celim bićem.
Najlepše pesme su tužne, najdublje misli su tužne. Sreća je vrcava, tuga je podla.
Zato ne brini, pišem o nekim njima, ali odavno na njih ne mislim.
Nemoj da te prevare rečenice.
Pročitaj između redova.
Pesnici poput mene su hrabre kukavice. Na rečima najjači, opisujemo bol, kupamo se u muci, oblačimo suze.
A sa srećom zaspimo.
Poput ranjenih zveri urličemo da svi čuju kako boli, kako se duša kida, kako se telo odvaja. A kad smo srećni, u toj početnoj fazi ljubavi, najstidljivije ćutimo, iz prikrajka uživamo u ponekom pogledu.
Ova kukavica u meni ne sme da ti prizna kako te godinama volim, kako ti se godinama radujem i kako čitavu večnost čekam na tebe.
Od sreće skačem, probijam plafon i hvatam oblake kad me pogledaš duže nego obično.
Vidim Boga kad te zagrlim i teška srca te puštam iz naručja.
Čuvam svaku uspomenu, svaku izgovorenu reč, svako popijeno pivo duboko u podsvesti, govoreći sebi da nije još vreme za nas.
Jer ne smem da rizikujem, ti si mi za ceo život.
O tome, u mojim pesmama nećeš čitati, jer tebe ne umem da pretočim u reči.
Zato moraš da shvatiš, pesnici su ozbiljne budale.
Ne veruj im. 

Коментари

Популарни постови