Beautiful madness

Mislila sam, kao klinka koja se loži na romantizam i englesku književnost, da je ljubav nešto lako, nežno. Da je ljubav onaj cvetni parfem koji se krije ispod tirkizne ešarpe na tvom vratu. Da je poput kiseonika, laka i nevidljiva, neophodna.
Onda sam skapirala da je ljubav luda. 
Da je opasna i prava adrenalinska vožnja.
Kad sam te upoznala, počela sam da razumem Hitklifa. 
Pomerila sam svoje granice, skinula se i dopustila ti da me prezireš.
Da me učiš napamet,
Da te ne zaboravljam.
Kad sam tebe upoznala, pocela sam da lazem.
Da nekontrolisano cupkam nogom.
Pocela sam grubo I bolno da rascesljavam kosu,
kao da mi je ona kriva.
Kad sam te upoznala, pocela sam sebi da uskracujem stvari,
prvo secer u turskoj kafi,
zatim mleko u espresu,
led u koka koli,
uskratila sam sebi nikotin,
a prepisala THC.
Zatim sam se zatekla kako uskracujem sebi sve sto mogu,
I rec mogu menjam sa ne smem.
I tako ne smem praznu sobu,
ne smem ispite,
smeh,
knjige,
poeziju,
drugu ljubav,
nov pocetak,
drugi broj,
zaboravljanje.
Gusila sam samu sebe sto sam se nasla ikad u tvom zivotu I sto tumaram po istom ocajnicki trazeci izlaz.
I sto ti cujem korake, kako ides za mnom i teras me, a ja slepa ne vidim koliko jos do svetla.

Godinama kasnije sam shvatila, ljubav je luda.
Ustvari ne, Hitklif je lud.

Коментари

Популарни постови