G tačka

Najvećim ljudskim idiotizmom i ujedno i kukavičlukom smatram ono ' Koga zmija ujede i od guštera beži ' uverenje. Ne ujede svaka zmija i nisu sve zmije iste. Nisu krivi gušteri zbog zmijinih postupaka, pa da se njima uskraćuje svaka šansa zbog tuđe greške.
Znaš, nisu sve ljubavi bolne i nisu sve iste. Bila ona duga, kratka, bila jednostrana, neuzvraćena, neostvarena, preforsirana, na jednu noć.. Nije bitno. Ljubav je ljubav. Pa da, čak i ona na jednu noć ili na jedan dan. Ne treba graditi pedrasude da jednodnevna ljubav ne postoji. Ljubav je poput G tačke, u svakome od nas. Neko uspe da je aktivira jer joj priđe iz najboljeg ugla. Neko to uspe za jedan dan, neko ne uspe ni za deceniju. Pa šta sad? Jer je nije dotakla zmija, onda ni gušter neće?
Nema pravila,
Ako ne dotakneš tu G tačku u nečijoj duši, ma džaba ti i različite poze i različiti uglovi i najoriginalniji pristupi. Orgazam je nepojmljiv.
Ali zato, radi balansa u svetu, moraju postojati ti ljudi koji su stvoreni za tebe, pa makar i na jedan dan, koji znaju da prepoznaju i dotaknu je.
Orgazam duše je odlazak u drugi univerzum. Dijapazon isprepletanih emocija koji trese um i telo.
Zato nikada ne usvajam upozorenja o ljubavi.
U mom slučaju se dogodio splet ( ne )srećnih okolnosti.
Nikada nisam imala tačnu definiciju toga šta smo, ali sam jasno znala šta nismo.
On nije baš celim delom moj, ali isto tako ni ja nisam potpuno njegova. Mada sam bila, iako on to nikada nije upitao, pa samim tim nije ni mogao da zna. Identično, živela sam u neznanju o tome da li je On još nečiji. No, bilo bi glupo kriviti nekoga na osnovu pretpostavki.
Ono što su zamerali ljudi, slušajući priču o dvoje ljudi sa izmišljenim imenima, bilo je isto ono što sam skoro svake noći prigovarala samoj sebi. Kako sam i u kom trenutku sebi dozvolila taj luksuz da zavolim nekoga ko nije moj?

To je jelte zlatno i osnovno pravilno tih mlakih odnosa. Ne smeš ni pod tačkom razno da se zaljubiš u svoju kombinaciju. Znala sam to. No, isto tako, kada ga je onaj gore poslao u moj život po drugi put, znala sam da taj test neću položiti. Zavolela sam ga i pre nego što sam ga upoznala.
Stvar je takva da je moj čovek, pardon, moja kombinacija, pretpostavljam nenamerno, tražeći moju G tačku, nekako stisnuo i ovu ljubavnu G tačku. I jebiga.
Lansiranje u univerzum, sa sve kartom za prvu klasu. Kad sam shvatila šta se desilo, bilo je već kasno. Ali opet kažem, jebiga, dešava se.
Splat nesrećnih okolnosti sa cesto jos nesrecnijim endingom.

Коментари

Популарни постови