" Da sam brinuo šta selo priča, prvo bih kupio dobar traktor "

Nemoj misliti da ne znam za svaku priču koja je izašla iz tvojih usta. Znam da ono nešto što je bilo samo naše, sada znaju i drugi. Misliš li da se osvrćem kada osetim prodorne poglede na sebi? Ne budi smešan. Nikada me manje nisu zanimala mišljenja drugih.
Gledaju me tako osuđujuće, a znaš li zašto? Zato što nikada nisu voleli. Od mene se verovatno očekuje da se zacrvenim, spustim pogled i zagrizem usnu, možda da bih zadržala suze. Ali kada sam ja to ispunjavala tuđa očekivanja? Nemam ja razloga za takvu reakciju. Ne žalim i ne kajem se ni zbog čega. Da ponovo zavolim tako, radila bih iste stvari, možda čak i besmislenije ovoga puta. I ne bih se kajala sutradan.
Ljubav je nešto najjače što ćete osetiti. I stvari koje radiš iz ljubavi su najapsurdnije stvari koje čine da se osećaš živim. Stvari koje stvaraju uspomene. I stvari koje ostaju zauvek između tebe i te osobe. Nisu tajne, ako ne dobiju to zvanje od početka. Ali to ne znači da su to onda stvari koje trebaš da razglasiš. Zar nije lepše i iskrenije kada samo ti i on/ona znate za nešto što je samo vaše. Pa možete u društvu da pričate između redova stvari koje samo vi razumete. I da crvenite od ljubavi zbog stvari koje samo vi znate. I da vas prokleto ne zanima da li je neko radoznao i znatiželjan da sazna vašu tajnu. Neka misle šta god hoće. Kojekakve misli neka im padaju na pamet, od nevinih do najbludnijih ideja. A vi ćutite, i ne govorite ništa. Smejte se iz sveg glasa svima njima, jer mogu samo da nagađaju. Smejte se još više kada samo pomislite na njihove reakcije kada bi im rekli da ste jednostavno samo krali trešnje.
O tome ti pričam. Pusti ih neka veruju da znaju. Jedino, ako nemaš potrebu da pričaš. Da iznosiš neke najintimnije detalje uzdižući sebe na neki, meni lično, neshvatljiv način. Nikada mi nije bilo jasno šta se dobija time? Možda dobijaš nekakve povlastice? Nešto poput besplatne godišnje članarine u biblioteci, ili možda kupon za mesec dana neograničenog besplatnog sladoleda? Ah, dobijaš veličinu u društvu. Vidiš to mi nije palo na pamet. Onom istom društvu koje će pred tobom da ti aplaudira, a iza leđa da ti se smeje?
Zato kažem, nemoj misliti da ne znam sve te stvari, mali je grad, pa se glupost brzo širi. Ali ne brini, smejem se i dalje. Jer, ne kajem se. A oni, neka misle šta god hoće. Kada budu voleli, shvatiće mnoge stvari. Kao i ti. Kada budeš voleo, onako iskreno i čisto, poželećeš svaki detalj te ljubavi da sačuvaš za vas. A kada i drugi budu bili upućeni u to, i kada budeš meta prezrivih pogleda, znaš šta će se desiti?


Smejaćeš se.

Коментари

Популарни постови