Angry, but still honest message

Kazu da besni ljudi govore stvari koje ne misle. A mozda bas bes dovodi do izgovaranja svih onih reci koje mislite, a ne izgovarate. Nesto poput cvrsto zatvorene flese koja se mucka, i mucka i mucka, dok ne pukne sama od sebe. Dok pampur ne odleti u kurac i povredi nekog. Bas ta situacija opisuje bes. Ne mozes se praviti zauvek da si u redu, da ti sve odgovara. Svi mi puknemo kad tad. A kada puknemo, sve neizgovorene reci kuljaju iz nas. Kazem da te mrzim, ti kazes besna si. Ne, iskrena sam. Mozda po prvi put u zivotu. Mrzim te. I ne pisem ovo besna, pisem ovo kao osoba koja te mrzi. I necu ti se izvinjavati zbog toga, jer si svesno doveo do ove situacije i sebe i mene. Mene bolis sad, mene sad boli tvoje ponasanje prema meni. Ali jednog dana, kad odem i kada ne budem tu, kada prestanem da brinem i prestanem da odgovaram na pozive, kada zaboravim da si ikada bio u mom zivotu i kvario sve sto je bilo lepo, e tada ces da zamrzis sebe. Mozda budes besan, ali ces iskreno mrzeti sebe.

Коментари

Популарни постови