Isti proces, ali drugačiji ishod ?

Pružaš mi ruku.
I kad krenem da je prihvatim, udaraš svom snagom.
Peckanje traje par sekundi,
A onda nadlanica poprima crvenu boju.

Ne boli, 
ne brini.

Vidim kako stiskaš usne,
A oči ti se pune suzama.
Milujem te po kosi.
Smiruješ se.
Osmehuješ mi se.
Oči mi blistaju od sreće.
Ponovo pružam ruku ka tvojoj.
I ponovo udarac.
Kao u onoj igri.
Sada se moje oči pune suzama.

Ej u redu je, 
to sam ja. Možeš da mi veruješ.

Ujedaš se za usnu
I udaraš rukom o zid.
Plačeš 
i čupaš samog sebe.
Uplašeno stojim u ćošku.
Vrele suze mi se lepe na obraze.
Boli me kada si takav.
Jer sam ja kriva.
Trčim ka tebi 
i jako te grlim.

Vrištiš i vrištim, baš kao Marina i Ulay.
Umaraš se i polako
smiruješ disanje.
Grliš me jače.

U redu je. 
Ne boli me.

Šapućem ti.
Urezujem samom sebi posekotine po duši svaki put 
kada ruka udari tvoju,
Priznaješ hrapavog glasa.

Spuštam poljubac na tvoje rame i ponovo ti pružam ruku.
I ponovo me udaraš.
Ali nema veze, pokušaćemo ponovo.
Ne plači, molim te.


Коментари

Популарни постови