Ali Zemlja često pravi pauze u kruženju

Izgovoriše tvoje ime i k'o po migu,
Krv mi se zaledi u žilama.
Izgovoriše ga, i Zemlja na sekundu
prestade da se vrti oko svoje ose.
Vazduh na trenutak posta' vidljiv,
a ogromna suza se iskristalisa
u kraju oka.
Izgovoriše tvoje ime i krv koja
se odledila pojuri u mozak,
a svi nervni završeci me zagolicaše
od naelektrisanja.
Taj skup, unikatni skup slova
koja čine tvoje ime, stade da
me ukopava u mestu.
I ja nemadoh kuda, ni levo - ni desno.
Trenutak koji je lebdeo oko mene,
onaj koji bi u umetnosti nazvali
' zamrznutim kadrom '.
I čini mi se kao da su godine prošle,
kada se taj trenutak završi.
Mala večnost protkana tvojim imenom.
Ime koje sam nekada nosila oko
srca poput amajlije.
Možda su to bile naznake sujeverja,
jer sam osećala kako me to ime
štiti od svega lošeg.
Moja mantra koju sam ponavljala pred spavanje,
nadajući se da će me tvoj lik čuvati i u snu.
Izgovoriše tvoje ime, i
kad sam podigla pogled sa tla,
 bila sam sama.
Vazduh sam samo
udisala,
I ponovo sam bila slepa.
Ali srce koje je uznemireno tutnjalo,
ono je bilo odgovor.
Bože, tvoje ime zaista dugo nisam čula.


Коментари

Популарни постови