Dedicated to Him

Hladno je i u ovoj uzasnoj noci samo zelim tvoju ruku u svojoj. Da, imam vec jedan osiguran zagrljaj koji na kratko uspeva da mi pruzi sigurnost. Ali ne cini, da se kao u tvom, osecam kao da sam kod kuce. Da, imam nekog sa kim bih sada mogla da lezim dok ne zaspim i imala bih milion stvari o kojima bismo pricali, ali on nije kao ti. On me toliko jako zeli za sebe, da me njegovi poljupci guse, da mi smeta sto se trudi da skrati pricu ne bi li me grlio. Ti bi imao razumevanja, znam to. Ti bi me zasmejavao i pricao mi sve zanimljive price iz tvoje proslosti, povremeno spustajuci lagane poljupce na moje teme, dok sam ja ususkana tu kod tvog vrata. Ti bi mi mozda cak i pevao neke tek smisljene stihove o nama, o mojoj tvrdoglavoj naravi, i tvom veselom, ponekad namcorastom duhu. On ne zna da peva. 
Znas, sa tobom bih uzivala u deljenju cigarete, a on.. On ne pusi i stalno zakera sto ja pusim. Kod njega u sobi se cigarete ne pale, i oh, kako to ume da me izludi. Kada gledam film sa njim, meni se zaista gleda film i nervira me dok mi spusta lake poljupce po vratu. Dok kada bih sa tobom gledala film, znam da se ne bih setila ni uvodnog dela sa imenima glumaca, rezisera i scenarista. Sa tobom bi sve bilo tako lakse. Shvatam to i shvatam da zelim i da mi je potrebno da se zaljubim. Da jedrim po moru neizvesnosti, strasti i rizika!
Da svaki stih neke srecne, zaljubljene pesme izmamljuje kez na mom licu jer se bas tako osecam! Zelim da ne znam sta me sa tobom sutra ceka i da svaki trenutak provodimo kao da ih vise nece biti. Zelim, zelim, zelim!
Iako, uistinu ne znam ko si TI kome pisem, znam da sam zaljubljena. Nisam u njega, ali znam da u nekoga jesam. Mozda za sada samo u zivot, sta znas. Ali znam da i Ti postojis tu negde. I da nase vreme tek dolazi. I znam, u ovoj uzasnoj noci, zelim da budem samo u Tvom narucju.

Коментари

Популарни постови