strah je slabost

volela bih da na momente obrnemo duše, a ne situacije 
na čemu uvek potenciraš kad se osetiš ugroženo 
želela bih da osetis te vrtloge pomešane ljubavi i besa
kad bi uzeo moju dušu na dva dana nikad više ne bi radio na svoju štetu 
dala bih ti i moje oči 
da vidiš kako si lep kad me pogledaš ispod oka
ili dok spavaš 
ili igraš basket 
želim da zamenimo naše ruke da vidiš kako ti je koža nežna ispod moje
da osetis nalet ljubavi veće od svemira kad staviš šaku na svoj obraz
želim da zamenimo brige
i da osetiš nemir koji ja osećam dok voziš umoran
ili ljut
ili tužan 
od svega svog što imam, najviše bih želela da imam moć da ti dam tebe, onakvog kakav si u mojim očima,
mojoj duši 
mojim rukama 
jer bi onda shvatio da nije želja za kontrolom,
već strah da ću te izgubiti
a ne postoji niko ranjiviji od čoveka koji se plaši 
ti si moja radost,
ali kad ne gledaš, moj si najveći strah

Коментари

Популарни постови