đavoli

od svih osećaja koje čovek može da propusti kroz dušu, najgori je poraz.
smrtonosni valcer nije mit, nažalost.
naši demoni su se upoznali pre nas samih
nisam stigla da odreagujem, a već sam izvodila piruete ispred tvojih očiju 
rajski ples u središtu pakla
i ti anđeli oko mene, i njih smo izmislili
nije to anđeo čuvar na tvom ramenu, to je najlepše odeveni đavo
trčali smo kroz rajski vrt, na kvarno jedući jabuke
govorili su mi kad sam bila mala
ako jedeš puno jabuka, boleće te stomak i biće ti muka
Mama
Muka mi je
prognani smo i u zemlji nade probali smo da nađemo izlaz
grad svetla 
mama, mislila sam osvojićemo svet 
on je moj spasilac, samo mora malo da se odmori
Mama
Mrzim jabuke
on ne vidi
ja sam nema 
moja pantomima više nema značenje
mama izgubila sam,
Mrzim jabuke

Коментари

Популарни постови