od glagola voleti

volim.
volim naše male radosti.
volim kad te gledam iz dnevne dok pevušiš sebi u bradu neku pesmu koju smo čuli na radiju, dok biraš iz kojih šolja ćemo piti kafu.
volim kad nosiš bele velike majice i kad ti je brada stara tri dana.
volim kada ležimo jedno do drugog i upoređujemo recepte, iako ćemo na kraju samo ispržiti piletinu i krompiriće.
volim kako me gledaš i suzdržavaš osmeh kada ti besno pričam kako ponovo nisam imala hrabrosti da se svađam sa kontrolom pa sam izašla iz autobusa i došla peške do stana.
volim kad slušamo muziku na iste slušalice.
volim i kad odlazimo svako svojoj kući i kad mi kažeš " javi mi kad stigneš " ili me pitaš " hoćeš da pričamo dok ne stigneš? ".
volim kad se vozimo u tramvaju, pa me propustis da uđem prva, a kad izlazimo me uhvatiš za ruku.
volim nas obične.
volim kad me učiš da savijam duvan i kako se iznerviraš svaki put jer odustanem i zapalim običnu cigaru.
volim jutra s tobom u tišini.
volim kad nam stvari mirišu na isti omekšivač.
volim kad se slučajno pogledamo i nasmejemo.
volim što se imamo.
volim i to što se nismo imali do sad,
volim jer je trebalo baš ovako.

Коментари

Популарни постови