Srećni redovi

Prvo i prvo, pre početka ovog kratkog teksta, reći ću da mi nije žao što ću onima, koji odluče da pročitaju do kraja, ukrasti par minuta života.
Ja sam srećna!
Nije me briga što rečenicu počinjem sa ' JA ' jer sam odlučila da me nije briga.
Ja se smejem ceo dan, pričam ljudima iste priče po peti put jer mi one izmamljuju osmeh, idem po kući i pevušim i osećam se srećno.
Napravila sam spisak knjiga koje moram da pročitam, raspremila sam sobu i od srca se nasmejala kada sam na ekranu telefona ugledala prvo 18:18, pa zatim 23:23, onda 00:00 i na kraju 01:01.
Po prvi put u životu sam na nebu ugledala sazvežđe i baš me to obradovalo!
Otkrila sam neku glupu pesmu i slušam je ceo dan.
U dnevnik ću ponovo zapisati da sam srećna.
Jer posle dužeg vremena, stvarno jesam.
Ne zbog nekog tamo dečka, zbog položenih ispita, zbog prijatelja.
Srećna sam zbog sebe!
Verujte mi, pokušajte i vi, jer ne postoji lepši i oslobađajući osećaj.
Prva stvar koju sam uradila kada sam se probudila je bila izjavljivanje ljubavi samoj sebi.
Stala sam pred ogledalo i rekla ' Volim te! ' i danas se volim ceo dan.
I sutra ću isto tako. Svaki dan ću se voleti. Drugačije ni druge neću znati da volim na pravi i jedini ispravan način, onako iz srca.
Ko kaže da je Septembar melanholičan?
Septembar je šestougao i baš me briga što to niko neće razumeti.
Postoje i srećni šestouglovi, ako verujete u njih.
Laku noć i volite se ( sebe ) malo više!

Коментари

Популарни постови