Zakasnela reakcija kao najčudniji trenutak

Nikada se nisam osetila ovako čudno.
Ušla sam u treću neprospavanu noć. Naime, zamenila sam dan za noć. Dan prespavam, a noću učim.
Jer noću svi drugi spavaju i ne postoji niko ko bi mi odvraćao pažnju.
Izašla sam na terasu, kako bih se rashladila i osvežila na par minuta.
Ledeni vazduh mi je prostrujao plućima. Bokte koliko je prijalo!
Terasa je gledala na dvorište, ali je mrkli mrak te se jedva bilo šta da razaznati.
Pružila sam pogled na ulice okolo. 
Ulice potpuno različite od onih koje sam posmatrala godinama unazad.
Istina, nikada nisam obraćala previše pažnje na to.
Nisam bila okružena brdima prepunih ulične rasvete koje su upotpunjavale moj omiljeni pogled noću.
Svu tu ravnicu su remetile jedino uredno naslagane kuće i kućice.
I jedna zgrada sa leve strane.
Tišina je bila umirujuća i imala je nekako lekovito dejstvo na haos u mojoj glavi.
Nekoliko trenutaka nisam razmišljala apsolutno ni o čemu.
I onda sam pomislila kako bi mi bilo lakše da živim u Beogradu.
Jer jele su mi se gumene bombone, znate one roze u obliku zuba, što smo svi kao klinci tamanili.
Eto, da sam u Beogradu sad bih mogla da ih kupim, jer ovde su sve prodavnice već odavno zatvorene.
A onda mi je samo sinulo,
Ja više nisam kući.
Čoveče, tek posle tri meseca je taj trenutak bljesnuo ispred mene i tako silovito me pogodio posred grudi.
Nisam kući.
Ovo je moja kuća sad.
Ne mogu da pronađem reči koje bi opisale taj vrtlog osećaja koji su prostrujali mojim telom.
Ovo je sasvim drugačiji pogled od onog na koji sam navikla.
Ovo su sasvim drugačiji ljudi i sasvim drugačije priče.
Slike dobro poznatih ulica i mesta su letele ispred mojih očiju.
Možda haluciniram zbog nedostatka sna.
A možda je samo taj trenutak došao.
Uvek sam imala zakasnele reakcije, kao ona kada neko ispriča vic i ti počneš poslednji da se smeješ, jer ti je trebalo vremena.
Nisam kući.
Ta nadasve prosta rečenica ne prestaje da bledi.
Ulazim u sobu i sedam na krevet.
Tišina je nestala.
Koliko čudan osećaj.
Zaboravila sam o čemu sam razmišljala pre ovog momenta.
A, da, gumene bombone.
Smejem se sama sa sobom.
Kupiću ih ujutru.

Коментари

Популарни постови