Planina je bila naše more

Oktobar je i sedimo na terasi umotani u ćebe.
Zagrcnula sam se kafom jer si me zasmejao. Ponovo.
Pogledi su nam se sreli i po ko zna koji put nogama smo dotakli dušu ovog drugog. Nežno si se nasmešio.
Pogledala sam u planine oko nas, prekrivene mrakom stopile su se sa nebom, samo se ulična rasveta sijala. Privila sam ti se uz grudi. 
' Hajde da se igramo. ' - rekla sam. 
' Hajde, čega želiš? '
Razvukla sam usne u osmeh. 
' Hajde da zamislimo da je umesto ovih planina ispred nas more. ' 
' Pa to i jeste more. Nisi baš kreativna. '

Znala sam da ćeš prihvatiti moju igru, ali me je to u svakom slučaju zabavilo.
Pričali smo satima. Brojali brodove koji plove našim morem. Dogovarali se na kojoj plaži ćemo se sutra kupati i pod kojom zvezdom ćemo voditi ljubav.
Sutra je tvoj red da ideš u prodavnicu, a ja ću spremati ručak.
' Možeš sutra da obučeš onu zelenu haljinicu, koju si juče kupila. ' 
' Vodiš me negde? ' 
' Pa pobogu, nismo valjda kupili jahtu da neko drugi večera na njoj. '
Glasno sam se nasmejala.
' Baš sam šašava. Skroz sam zaboravila. '

Zagrlio si me jako i poljubio u čelo.
Ne znam do kada smo sedeli, na trenutak sam se probudila u tvom naručju, a zatim si me smestio u krevet.
Sanjala sam pesak i talase. Jutro na balkonu i prvu kafu. 
Šećernu vunu na šetalištu, lepljive prste i tvoj smeh.
Probudila sam se u suzama, tražeći te oko sebe. Mislim da sam i vrisnula jer si dotrčao i uzeo me u naručje. 
' Ej tu sam, tu sam. Smiri se, ružno si sanjala, ššš.. '

Odmahnula sam glavom uz tvoje grudi, grleći te jako.

 ' Sanjala sam prelepo. Bili smo na moru. ' Rekla sam kroz jecaje. 
' Što plačeš onda, nisi me valjda udavila? '

Nasmejala sam se i šmrknula. Nadlanicom sam protrljala nos i u mraku potražila tvoje oči.

 ' Nemoj nikad da odeš. '

Prošaputala sam i ponovo utonula u san, ovog puta znajući da sam na sigurnom. U tvojim rukama.

Коментари

Популарни постови