Pretvaracemo se da idemo u Amsterdam

Sredinom aprila, recimo 17og, mogli bismo
da ustanemo bas rano ujutru, na primer oko 6,
u samu zoru.

Ja cu nam skuvati mnogo kafe,
a ti ne zaboravi da spakujes sav keks koji imamo.
Onda mozemo da sednemo na bicikle i krenemo na zapad,

A mozda i istok, da bismo isli ka suncu.
Mada svakako cemo ici ka suncu, kako god okrenes.
Pustices neku muziku, mada neces morati,
ako ti se ne bude slusala.

Ja cu ionako pevusiti sebi u bradu tokom voznje.
Kad odmaknemo od grada, kad se nadjemo na autoputu, mozemo da
se pretvaramo da idemo u Amsterdam.

I da cemo vec u podne prolaziti pored kuce Ane Frank.
A zatim cemo sesti na trg i piti kafu iz termosa. Ako ogladnimo, imamo keks.
Do uvece. A uvece cemo kupiti pomfrit, tu negde oko Rembrantovog trga.

Oduvek sam htela da odem u Amsterdam,
znas i sam, pricala sam ti.
' To je zato sto volis da pijes kafu ', govorio bi.
Ima istine, ali nije to razlog.

Amsterdam je prva asocijacija na slobodu.
A ja volim da sam slobodna, A volim i da vozim biciklu.
Zamisli da svuda ides biciklom, i da su automobili zakonom zabranjeni.
Samo zamisli kako bi svi bili srecniji. I uz to sto su svi visoki, svi bi bili vitki.

Svako vece bih isla u drugi muzej, a kad bih sve prosla, onda bih isla ispocetka.
I sve tako ukrug.
I zivela bih u potkrovlju najsarenije zgrade koja postoji. A zimi bih se sklupcala
pored prozora, pila kafu, citala knjige i posmatrala grad.

Mozda bih cak uradila i neku tetovazu.
Ako ikada budem morala da se vratim, jer sama to necu pozeleti sigurno,
da imam uspomenu na svoju slobodu.

Pa ako budes zeleo, sredinom aprila, recimo 17og,
mozemo da ustanemo bas rano, na primer u 6,
u samu zoru.

Pretvaracemo se da idemo u Amsterdam.
A ti, ako budes zeleo, mozes da se pretvaras da ides u Irsku.
Meni ne smeta, samo ne zaboravi da poneses sav onaj keks koji imamo.
Ja cu nam skuvati puno kafe.


Коментари

Популарни постови