izjava ljubavi

kada žena donosi dete na svet, iza sebe ima naučno dokazanu činjenicu da nema jačeg bola
kada deci krenu da niču zubi, ona plaču danima i noćima
kad pomislim na tebe, boli me duša 
kako to misliš te stvari nemaju veze s vezom?
svaka stvar je dašak života 
majke boli dok donose život na svet
decu boli jer je izbijanje prvih zubića i donekle prvi značajni dašak života 
ti si meni to 
dašak života kog sam se odrekla
zabranila sam sebi poverenje, 
bliskost, 
prijatelja, 
beskraj
kažu nemoj da plačeš, to je samo vezivanje
vezivanje za tebe su prvi mlečni zubi za mene
čuo si kad kažu volim toliko da me duša boli
koliko istine u tom izrazu
kao da mi telo ponovo raste, ponovo učim da pričam ovim jezikom,
ponovo osećam
ponovo se smejem
ponovo puštam

ponekad se budim, košmari me ne zaboravljaju
ipak, nestanu čim tebe ugledam

prestravljena sam na smrt.
volim te da boli.
i ako sanjam, tebe ako sanjam, ne daj da se ikad završi.♥️

Коментари

Популарни постови