Jebi se, znaš ?

Jebi se, znaš? 

Niotkuda si se pojavio u senci uspomene, baš u ovom zelenom krevetu na tufne
koji toliko ne podnosim, baš kada sam se okrenula ka zidu, kao da sam osetila. 
Tvoje ruke kako me štipaju za nos, 
moja glupa izjava da ne mogu da dišem iako su mi otvorena usta i 
naš suzbijen kikot u jorgan nakon toga. 
Idi do zida, ti uvek spavaš do zida. 
Uzeo si mi ceo jorgan, jebi se. 
Nije mi ništa. 
A sve mi je bilo. 
Svi dani bez tebe u tom krevetu koji su prethodili baš tom
i strah od svih onih budućih na istom mestu.. 
Ponovo bez tebe. 
Sve mi je bilo. 
I ta pesma i ta vožnja i naše reakcije na tekst "jer ti si spavala dok ja sam plakao "
 i tvoje ruke na mom struku i tvoji prsti u mojoj kosi sa zadnjeg sedišta i tvoje lice i 
moja ljubav. 
Sve mi je bilo. 
I to pivo koje si pio, i ta fotelja na kojoj si sedeo i tvoji pogledi i moja košulja i ti ljudi koji su bili sa nama tu istu noć. 
I taj krevet. 
Glupi krevet sa još glupljim tufnama. 
I mrzim da spavam do zida. 
I mrzim da spavam bez tebe. 
Nije mi ništa! 
I to tvoje uzdisanje kao da misliš da stalno dramim i stalno glumim. 
A sve mi je bilo! Sve mi je bilo čoveče! 
Znao bi da je i tebi, ali tebi je ništa, pa mi zato veruješ kad ti kažem da mi ništa nije.
 
Jebi se, znaš? 

I taj tvoj krevet i ti žuti zidovi, a bila mi je to omiljena boja. 
I te braon šoljice kakve imam i ja iz kojih sam pila kafu koju si mi ti skuvao. 
I te knjige po policama i ta sveska koju nisi mogao da nađeš. 
I ona biljka u uglu sobe. 
Sve mi je! 
I taj hodnik i lift i tvoje oči, i ta zgrada u kojoj se baš sve čuje i ti tanki zidovi među kojima si me voleo. Ili prezirao. 
I ta pesma koju si pevušio kada si se probudio, i to ćebe kojim si me pokrivao, dok ja nisam spavala. 
I tvoj telefon koji zvoni. 
Sve mi je! 
I taj poziv, i to "rešićemo", a nećemo rešiti ništa. 

Jebi se, znaš? 

Nismo rešili. 
I ja mrzim ovaj krevet i mrzim taj tvoj krevet i tvoje brze poljupce, 
kao da su mi usne žar. 
I ta emisija na televiziji, i taj glupi pes. 
I tvoj nikada gluplji odlazak. 

Jebi se, znaš?



Коментари

Популарни постови