Ulog

Prigušeno svetlo u zalagaonici ludila.
Bela tkanina mi ljubi kožu i pravi pauzu iznad kolena odakle se širi na dve strane.
Ti stojiš na drugom kraju prostorije
U crnom odelu, kom kontrast pravi zelenkasta boja tvojih očiju.
Dugo unazad je naš susret planiran.
Pravim se pametna, iako sam ovde, poput laika, došla da okušam svoju sreću.
Kada je mogao Paskal, mogu i ja.
Prilazim stolu i dajem svoju gomilu žetona krupijeu.
Zadivljen i zaprepašćen mojom hrabrošću, pratiš me koracima sa suprotne strane,
Uživajući u predstavi.
Nikada nijedna žena nije kročila u tamni deo tvoga bića.

" Sve na crveno! "


Čovek iza mene, tvoj verni pratilac, mi je šapnuo da ti ipak ceo život igraš na crno.
Prkosno sam se nasmejala.
Došla sam sigurna u svoju odluku da ću promeniti tvoj način igre.
Kuglica u ruletu otpočela je svoj ples, krv je počela da ključa od adrenalina i počeh da se dvoumim.
Užarenih zenica sam te pogledala, 
a ti si kao omađijan pratio igru kuglice.
Najdužih 15 sekundi mog života.
Sve ili ništa.
Možda sam ipak trebala da igram na crno.
Šta ja znam o sreći?
Zenice su ti se širile kako je kuglica usporavala svoj tempo.
I onaj dugi zvuk, pred samo zaustavljanje, potpuno me obuzeo i pritisak u glavi je bio nesnosan.
I konačno..
Muk.
Dižem pogled sa ruleta i ti činiš isto.
Dugo zurimo jedno u drugo, dok mi se u uglu očiju skupljaju suze.
Očima mi pokazuješ razočarenje.
Znamo da je ovo poslednji put.
Nema više žetona i nema više pokušaja.
Slama nas činjenica da se ovde rastajemo.
Ti nastavljaš da igraš, brojeći uloge,
Gubiš i dobijaš.
A ja odlazim.
Nema više šansi.
Mogla sam da imam sve, a sada ipak nemam ništa.
Tako mi i treba kad se kockam sa ljubavlju.

35, crno.


Коментари

Популарни постови