Fool me once..💭

🌼Ja večeras moram da odem.
Izvini, ali čekanje ispred vrata tvoje milosti i srca me umorilo.
Hladne su noći, a rekla sam ti već da ne volim zimu.
Nisi ipak saznao da sam znala sve,
nisi jer nisi otvorio,
Prešla sam preko svake laži ili preko svega prećutanog,
jer sam znala da si pokušao da me zaštitiš od sebe.
Ali nisi znao da ja sve znam,
i da te ne osuđujem, da te prihvatam.
Grlila sam sve tvoje nedostatke i mane,
svaki tvoj porok sam razumela.
Ali umorila sam se,
Paradoksalno zvuči, ali ovo stajanje u mestu i čekanje je ubilo
svaki atom snage u mom telu.
Prvi korak je mučan i boli me svaki mišić, drugi je već lakši, iako je drhtav.
Kada sam načinila i treći otvorio si vrata.
Lice ti se iskrivilo u zbunjenu grimasu,
i te predivne oči se ispuniše iznenađenjem.
Tužno sam ti se nasmešila.
Znam da nisi očekivao da ću jednog trenutka krenuti.
Gledali smo se dugo i duša me je pekla.
Svakako, znala sam da ako sada ostanem, da ćeš me ubiti.
Ne želim da ubijam ljubav.
Pozvao si me unutra.
Oči počeše da me peku od neprolivenih suza.
Ne mogu,
Izvini, govorim ti, ali ja večeras moram da odem.🌼

Коментари

Популарни постови